בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים בין אם הם גדולים ובין אם הם קטנים מצריכה חשיבה מעמיקה שעיקר עניינה הוא קידום והגדלת התוצאות העסקיות של הלקוח.
ישנם אתרים שבהם פעולת הרכישה מתבצעת באתר עצמו. במקרים כאלו אנו נאפיין גם את תהליך הרכישה עצמו כדי להגדיל את יחס ההמרה של הגולשים והפיכתם ללקוחות משלמים. ישנם אתרים שתהליך הרכישה אינו מתבצע באתר. באתרים כאלו אנו נדאג להניע את הגולש לפעולה ע"י התקשרות לעסק במגוון הערוצים העומדים לרשותינו.

בניית אתרים לעסקים

כל התהליך של בניית אתרים לעסקים מצריך מאיתנו לחשוב על אופן הבנייה בכמה מישורים. אלו הם רק כמה דוגמאות:

  • מי הוא קהל היעד שאליו אנו פונים – על פי פרמטר זה נדע לדוגמה כיצד לעצב את האתר. האם אנחנו רוצים לעצב את האתר עם מראה יוקרתי לחתך אוכלוסיה מסויים או דווקא מראה פשוט יותר המשדר רמת תמחור זולה יותר של השירות או המוצר המוצגים באתר.
  • אופן הגלישה באתר – האם קהל הגולשים ייחשף לאתר בצורה משמעותית דרך מכשירי המובייל או דווקא דרך מחשבים שולחניים. מידע זה ישפיע על אופן קבלת ההחלטות באם לבחור בבניית אתרים מותאמים או דווקא בניית אתרים ריספונסיביים .
  • איזה סוג האתר אנו רוצים –  האם האתר יהיה מכירתי יותר המניע את הגולשים לפעולה של רכישה או דווקא אתר שכל מטרתו היא לצורך הצגת התכנים כמו אתרי תדמית ואתרי בלוג.

נקודה חשובה נוספת היא עיצוב אתר ובנייה נכונים המשפיעים על מיקומים בתוצאות חיפוש בגוגל וללא ספק משפיעים על חשיפת האתר אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי.
יש לא מעט שאלות המעסיקות אותנו כאשר אנו בונים אתרים לעסקים. לכל השאלות האלו אנו צריכים לתת תשובות וזאת אנו עושים ע"י מחקר שוק עם הידע שיש ללקוח ועוד מידע רב שאנו אוספים באופנים שונים.
בניית אתרים לעסקים הוא תהליך מורכב המצריך ראייה עסקית רחבה ונסיון עשיר. האתר המתקבל בסוף התהליך הוא התוצאה הסופית מכלול של מהלכים חשיבתיים וביצועיים מורכבים.

שרותי הסטודיו
סטודיו ספרטה עיצוב אתרים
עקבו אחרינו ב